8 Ekim 2010 Cuma

can sıkıntısı ve klitoris

Havalardan mıdır nedir bilmiyorum, içimden bir şey yapmak geliyor ama “ne yapmak istediğimi ben de bilmiyorum” ruh hali içindeyim. Bir huzursuzluk, bir huysuzluk sardı beni. Dışarı çıkasım var, acayip enerjikim, ama götüm yemiyor soğuğu görünce… Diğer taraftan evlere sığamıyorum, aynanın karşısında dans ediyorum olmuyor, mevsime ayak uydurup kahve alıp sigara yakıp cam kenarında klip çevirmek suretiyle romantik takılayım diyorum olmuyor. Üstüne bir de yetmezmiş gibi, bana asılan elimde kalan tek adamın da kontörü bitmiş, başkasından mesaj atıyor “kontör alınca ararım seni” diyor. O bir kere yalan olur kaldım mı sana yapayalnız…

Annemde giderken şuraları bir makinala dedi -makinala ne demekse artık- ay bir sigaramı içiyim, şu son şarkıyı da dinleyim, şunla iki laklak yapayım derken kendi kendime bahanelerle onu da erteliyorum.

… yazının devamığğğ : http://www.erkekadamiz.biz/Makale.aspx?article=119&Can%20S%C4%B1k%C4%B1nt%C4%B1s%C4%B1%20ve%20Klitoris

image

Hiç yorum yok: