8 Ekim 2010 Cuma

takılıyoruz biz

“Takılıyoruz biz” evet cümleyi tersten kurmak bu konuda rahat olunduğunu da gösteriyor değil mi? “Biz takılıyoruz” deseydim bundan şikayetçi olduğumu düşünecektiniz. Oysa ben öyle düşünmenizi istemiyorum. Eğer erkeğe sorun çıkartacaksanız, bu işe hiç girişmeyin! Adeta takılmak size mutluluk veriyormuşcasına arada gene de lafınızı da sokarak bu durumu idare edin, tabi amacınıza ulaşmak istiyorsanız.

Herkesin başına geldiği gibi -çirkin şansına da sahip olamamakla beraber- yakın zamanda biriyle tanıştım. Herşey güzel uçuyoruz falan, adeta ruh eşiyiz hani tek sorun sevişmek, ten uyumu falan onu da yakalarsak mükemmel çift olacağız öyle yanıp tutuşuyoruz. Buluşulundu “kafa kız” oynu yapıldı, seksi danslar edildi, içkiler içildi eve gidildi, tek kale maç yapıldı goller falan rüyada mıyız bakışları atılıyoruz birbirimize… İçsesim “kafaladın kızım çocuğu” diyor. Ama bizim kunyonji‘nin küçük hesaplar peşinde olduğu ortaya çıkıyor, büyü bozuluyor. Çapaklı gözlerle noluyoruz şimdi amk bakışları atıyorum kunyonjikime…

Bu olaylar daha götümden yastık izi geçmeden oluyor tabi. Ben havalara girmiştim “tabi kesin benim bu oğlan” diye hatta biraz da naz mı yapsam falan diyorum. Ama kunyonji “arkadaş olalım sen çok iyi kızsın” diyor benim böğrüme böğrüme hançeri sokuyor adeta ve bende de o havalar gidiyor. Ulan en azından “takılsaydık” umuduyla gözlerinin içine içine bakıyorum. “Ei tamam bari öyle deneyelim” sesiyle kafamdaki tilkilere can geliyor. “Hala nefes alıyor” diyorum “hala bir umut var” ağzının içine bakıyorum ama o kadar…

Olsuncuklar can atıyor bende. Daha ölmedik diyorum, top yuvarlak diyorum, 90 dk. bitmedi diyorum “ben ne dediğimi bilmiyorum” ama en azından rahat bir nefes alıyorum sonunda. Etrafa da “takılıyoruz biz” değip, hem gelecek adaylarıma -kısmet bu işler- yeşil ışık yakıp bende o potansiyel var demek, hem de rezil rüsva olmamak için cool yapıp insanların gözünde artı puan alıyorum. Ama Kunyonji, herşeye rağmen seni kafesleyeceğim günü iple çekiyorum. mmmwaaa!!!

burdan alıntı :p http://www.erkekadamiz.biz/Makale.aspx?article=118

Hiç yorum yok: